There was an error in this gadget

Thursday, November 10, 2011

Kerana dia...?

Entry yang 1st sekali saya akan buat dlm bhsa melayu. Ok, nak dijadikan cerita, siapa si dia dan kenapa kerana dia? Klu yg pertama, dia suka kacau org pd masa yg x betul... tau x apa maksud dia masa yg x betul? Masa yg berharga dan sgt penting sprti masa dekat2 nak ujian.... ok, pengenalan sudah diberikan... kini saya akan lanjutkan topik ni kepada isi yang pertama. Dia perasan dia ni hebat sangat.  Byk dah kes psl dia ni...igt saya dn yg lain2 x tau ke? =.= org yg suka ambil keuntungan untuk diri sendiri. selain tu, suka membodek.. dn yg plg hebat, dia suka putar belitkan kenyataan, pernyataan dan perucapan... dah lama dh sabar..tp hari ni, semua hampir nak terburai dah dr minda dan hati ni... di hari ujian ni la dia sibuk sgt suruh org jumpa dia...hr ni org UJIAN! aish, org tak reti bhsa, mgkn perangai dia mcm tu kot. keluar dah segala perkataan sumpahan, sialan hari ni...x psl2 sy menanggung dosa... =.='
  Ok, cerita hari ni plg hebat la saya rasa sbb memang menggugat keimanan dan kesabaran jati diri ni. pggl nak jmpa d pjbt am.. SKRG, katanya....tup tap...smpai di sana...aik? mana pula minah tu hilang? tgk2 sna sini, x da pun kelibat btg hidung...x pa la...mgkn dia p tmpt lain kjap..jd sy n  yg lain tunggu...tunggu punya tunggu smpai la 1 jam lbh...wahhh~~~~! melampau sudah ni... orgnya x muncul2 juga...naa... x psl2 dia disumpah mati hari ni... =.=' x pe...kami pegi pula ofis... pun x da kelibat dia...call punya call pun x djwb... DAMN!! so bg sms jak la ckp x dpt dh tunggu dia...dah nak p ujian dah...x larat dah nak tunggu dia... tau x x lama kemudian dia call.... intipati perbualannya ialah 'ala, baru realize kamu org ada ujian...x pa la..kmu org pegi ujian dulu...' ermmm.... perkataan SORRY langsung tiada...haprak pun tiada...DAMN! lps tu bg msj lg tnya napa x call dia kalau x jumpa dia? bengong! x nmpak ada miss call ka di henpon?????! Damn!!!! Arghh! Terlampau marah dah ni.... setakat ni je la untuk masa ni.... tkt mkn byk pula perkataan x elok dipaparkan.... adios!