There was an error in this gadget

Saturday, February 18, 2012

Kisah Aras 3...

Time makan tengah hari kat pasar tadi, ada shbt ni dia bgtau alkisah Aras 3 di asrama kami ni... Sejujurnya, setakat ni belum penah lagi la terserempak or ternampak 'si kawan' ni...korang paham juga kan sepa yang sy maksudkan kan... nah..dipendekkan cerita, rumate sahabat sy ni ada tangkal..Nama lainnya azimat la... Jadi bila balik ke rumah, ada la sahabat handai kaum keluarga dtg bertandang.. Ada sorg ni dia ada skill la tengok2 'si kawan' ni...jadi, dia nmpk je azimat rumate shbt sy tu, dia bgtau aras 3 ada penghuni lain...eeii...seram sejuk ai den dibuatnya..apa x nye, saya duduk kat aras 3 sem ni... Ada juga shbt saya bgtau td, hati2 la duduk di aras 3...kuatkan semngt... ni...teragak2 la mlm ni nak ke tnds... adei... rumate, cepat la ko balik.... >.<

8 comments:

  1. astaga, napala aq tbaca ne............

    ReplyDelete
  2. aku pun, terus bdiri bulu roma aku huhu

    ReplyDelete
  3. cubala aq bca ne post tym pagi2..

    ReplyDelete
  4. smlm sa p tdr awal...nda pyh p tnds mlm2... XD

    ReplyDelete
  5. hehehe....at least sa ckp tdr la smlm...ada manfaatnya juga... =D

    ReplyDelete
  6. I'm back mate! anang irau.. klak mun mok pi tandas, padah jak. kita jalan sama2 towk. hahaha :D

    ReplyDelete