There was an error in this gadget

Saturday, March 10, 2012

Again...that question...

Sy malas nak layan soalan ini... cukuplah kiranya dengan jawapan hati ini belum terbuka untuk sesiapa. Disuruh pergi blind date pun rasanya sy malas.. Silap2 haribulan sy lari owh kalau kena paksa pergi... kalau tak pun buat muka bodoh dan menyampah, tunggu dia buat muka terpaksa dan cepat2 pergi. ..haha..jahat kan sy? lol.. sorila... sy tau sy agresif..bertindak pun mengikut hati..jarang2 yg ikut pemikiran. x suka kena paksa. Ditanya soalan ni, mmg jwpn sy melalut...dlm hati, kacau-haru biru! Setakat ni belum ada yg dpt lenturkan sikap degil ni.  Sy tunggu je la dia yg mampu mematangkan diri ini..walaupun sy x pasti bila. belum puas nak enjoy segala muvi dan drama2 terbaru, mendownload.. kalau dah berpunya, ada tanggungjawab yg kena jaga..sy malas....haha... sori ya.. cari la org lain, mcm yg sy kata, sy belum sedia dan malas. jangan memanas... =)

2 comments:

  1. Replies
    1. paling sy malas la kalu kena tnya soalan ni... jwpn plg senang la sa tunggu org korea... haha.. mana tau betul2 jodoh dgn org korea..bole tingu cita korea tiap2 hari sana... XD

      Delete